Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Eίμαι ο υφυπουργούλης του Κωστούλη του πρωθυπουργούλη και θα σας πω της ΝΔ το καιρό


Όλος ο καιρός σήμερα οπα-δούλες μου είναι ΜΠΛΕ

Είμαι ο Νικολούλης ο υφυπουργούλης
Του πρωθυπουργούλη της Ελλαδος μας και σας λέω ότι ο καιρός φυσάει ολοταχώς για Τρίτη Εκλογική Νικούλα της ΝΔ μας.
Ο αντιπαλούλης, αχ αυτός, ο κακός ο ανεμούλης ο ΠΑΣΟΚΟΥΛΗΣ δε θα φυσήξει με τα βαρύγδουπα «κενά» αέρος «πακέτα» που εξήγγειλε χθες.
Ο Κωστούλης είδε τον καιρούλη και απευθύνει θερμό χαιρετισμό να ζεστάνει τις καρδούλες των παγωμένων οπα-δούλων μας
Ελληνούλες οπα-δούλες μου, είμαστε το κόμμα του καιρού των δικαιωμένων και των μεγάλων εθνικών συναλλαγών άνευ καιρικών επιλογών. Το ψηλό εκλογικό βαρομετρικό θα βρέξει. πολλά λεφτουδάκια και θα πλημμυρίσει όλη η χώρα από ΘΑ.
Στη κεντρική Ελλαδούλα μας, στην πατριδούλα μου τη Θεσσαλούλα μου, ο καιρός θα φέρει χιόνι και 500 εκατομμυριάκια θα πέφτουν στα πεδινά χωριουδάκια σαν μικρές νιφάδες του χιονιού.
Ο Αγαπούλης μου ο Χατζηγακούλης, θα ρίξει βόμβες ουρανού για να αλλάξει ο καιρούλης και να κάνει τις ζημιούλες που θέλει αυτή η κακούλα πεθερούλα της Ευρωπούλας να δει. Έτσι θα ζεσταθούνε και λίγο οι μικρούλεςς αγροτισσούλες οι καϋμενούλες που έχασαν τους αντρούλες πάνω στα Τρακτέρ.
Στα ορεινά της Θεσσαλούλας μας χωρίς αγγελάκια ο καιρός θα ρίξει καρδαρούλες από λεφτά και ΘΑ.
Ο Κωστούλης μας θα τους μοιράσει ζεστούς πόρους και πουράκια, και το κρύο δε θα περονιάσει, γιατί ο Αγαπούλης μου δεν θα υποθηκέψει το μέλλον των παιδιών τους, αλλά το μέλλον των παιδιών των παιδιών τους.
Στο χαμηλό βαρομετρικό στη Κρήτη και τα νησάκια μας θα βρέξει μικρές μικρούλες ταμειακές διευκολυνσούλες για να χαρούνε και λίγο τα νησάκια μας με τις έρημες ακρογιαλούλες και τις χαμένες χασισοφυτούλες.
Ο Ανεμούλης στο Αιγαίο θα διώξει μακριά τα αεροπλανάκια με τα χανουμάκια και ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανούλης.
Στα Βόρεια, στη Μακεδονούλα μας, μη περιμένετε πολλά, ούτε εσείς αγαπούλες μου μουστακαλήδες στο προμαχώνα.
Για τι σας λέω εγώ, ο Αγαπούλης ο Νικουλούλης ο υφυπουργούλης του Κωστούλη από τα 100 ευρούλια που έχει έσοδα ο προϋπολογισούλης μας, τα 85 τα δίνουμε για να αλλάξει λίγο ο καιρούλης για την πληρωμή των κακών τοκοχρεολυσίων.
Τα υπόλοιπα για την πληρωμή των μισθών και των συντάξεων και ότι απομένει τα βάζουμε στη χρηματοδοσούλα των ασφαλιστικών ταμείων που υποφέρουν από ανέμους «σκελετών» παντός καιρού.
Με τέτοιον ασχημούλη καιρό τι να βάλουμε στα καϋμενούλια τα βιβλιάρια του Προμαχώνα ; Ο κακός καιρούλης δεν άφησε ούτε για τους μισθούς της κυρίας Ποπίτσας μας που σκουπίζει κάθε πρωί τη Βουλίτσα μας.
Για αυτό οπα-δούλοι μας δανειζόμαστε, δανειζόμαστε, δανειζόμαστε, δανειζόμαστε, για. να πληρωθεί ο Αγαπούλης μου ο Κωστούλης ο πρωθυπουργούλης που έχει δυο παιδιά ο καϋμενούλης και πως θα τα μεγαλώσει με τόσο ακριβό καιρό;
Για αυτό εγώ ο Αγαπούλης του Κωστούλη, ο Νικολούλης ο υφυπουργούλης της οικονομούλας σας λέω ότι ο καιρός έχει γυρίσματα και ο Γιωργάκης έξω από τον χορό και τον καιρό πολλά τραγούδια λέει.
Εγώ ο Αγαπούλης του Κωστούλη σας λέω ο καιρός της Τρίτης Εκλογικής Νίκης φύσηξε και πάλι, γιατί εμείς δεν ακολουθούμε τον ολισθηρό καιρό των κυβερνήσεων του χθες, που δανείζονταν αλόγιστα. Εμείς οπα-δούλοι μας δανειζόμαστε με 2 μοναδίτσες παραπάνω τόκο και εντελώς αγόγγυστα Βαχ και Αχ.
Ο Κωστούλης μας είναι διαυγέστατος και αστραπές δε φοβάται, δεν ναρκοθετεί με χιόνα και καταιγίδες την πορεία της ελληνικής οικονομούλας μας. Της ακρίβειας τον καιρό ο Κωστούλης ο πρωθυπουργούλης και εμείς οι Αγαπούληδες που τον αγαπάμε και τον Λιβανίζουμε κάθε πρωί, ένα έχουμε καϋμό, πως θα πληρωθούμε τον άλλον μήνα από ένα ταμείο αδειανό.
Για αυτό εγώ, ο Αγαπούλης του Κωστούλη σας λέω, ότι αύριο ο καιρός δεν θα ΄χει άλλα λεφτά, ούτε και μεθαύριο.
Την άλλη εβδομαδούλα έρχονται καταιγιδούλες και τον άλλο μήνα έρχεται μικρούλα ξηραδούλα.
Έρημος θα γίνει όλη η Χώρα οπα-δούλοι μας, και εγώ ο Νικολούλης ο Αγαπούλης του Κωστούλη, ο υφυπουργούλης της οικονομούλας μας θα μετακομίσω σε άλλη χώρα.
Ο Αγαπούλης σας, ο υφυπουργούλης σας οπα-δούλοι μας, ολοκλήρωσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου